نشست خبری مدیران شهری با خبرنگاران

  • نوشته شده توسط: ravabet
  • دسته : اخبار

حاج مهدی سارانی رئیس شورای اسلامی شهرزابل:
خبرنگاران صدای رسای مردم هستند و انتظار می رود باتوجه به رویکرد شورای ششم که همانا رضایتمندی مردم میباشد،با تمام توان برای ماندگاری و تزریق امید ونشاط به مردم ، در کنار مدیریت شهری علاوه بر انعکاس کاستی ها ،اقدامات انجام شده را هم به اطلاع مردم برسانند ..


آئین گرامیداشت روز خبرنگار در شورای اسلامی شهرزابل برگزار شد.

پنجمین نشست خبری مدیران شهری زابل ازابتدای شروع بکار شورای ششم و اولین نشست خبری در آغاز چهارمین سال مدیریت شورای ششم با اصحاب رسانه ،بعدازظهر دوشنبه ۲۲ مرداد۱۴۰۳ در محل صحن جلسات شورای شهرزابل برگزار گردید .

در این نشست صمیمانه که اعضای شورای اسلامی شهر,شهردارزابل ،معاونین شهرداری و جمعی از اصحاب رسانه حضورداشتند،حاج مهدی سارانی رئیس شورای شهر زابل ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و خداقوت به اصحاب رسانه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ، شهید خزاعی و شهدای حوزه رسانه ، بیان داشت : خبرنگاران نسبت به بقیه مردم حساسیت بیشتری به جریانات پیش روی جامعه و منطقه خود نشان میدهند و این نشان از جایگاه والای رسانه است که رسالت انبیا را در پیش می گیرند و صدای مردم هستند.

ایشان همچنین افزود: مدیران قوی و فعال باید از حضور خبرنگاران در کنارشان استقبال کنند.چراکه رسانه ها در بخش فرهنگی که یکی از مشکلات بزرگ منطقه ماست می توانند نقش مهمی در انعکاس خواسته های بحق مردم و همچنین در زمینه آموزش و فرهنگ سازی ایفا نموده تا بدینوسیله مردم در بخش های مختلف شهری برای داشتن شهری پویا مشارکت داشته باشند ..

حاج آقای میرزایی نایب رئیس و رئیس کمیسیون حقوقی شورا ضمن عرض خداقوت و تبریک روز خبرنگار به سؤالات خبرنگاران در خصوص موارد مختلف از قبیل سدمعبر ، عرصه اراضی و ….پاسخ داده و تاکید کرد : از آنجائیکه خبرنگاران بازوان توانمند مسئولین ومردم جهت انعکاس عملکردشان هستند : لذا می بایست با اخبار خود از مسئولین بالادستی مطالبه نمایند تااعتبارات لازم جهت پروژه های مختلف شهری به شهرزابل اختصاص دهند..

مسعود پودینه رئیس اسبق(سال سوم) و عضو شورای اسلامی شهر اظهار داشت: اهل قلم سعی نمایند با انعکاس مشکلات منطقه سیستان درسطح کشوری ،مطالبات مردم را با هم صدایی و وحدت رویه به اطلاع مسئولین رسانده تا بدینوسیله یاس و ناامیدی مانع پیشرفت سیستان که همچنان برتارک تاریخ درخشیده ، نگردد و در خبر رسانی واقعیتها را درج نموده و وعده های برزمین مانده مسئولین به این منطقه را یکصدا با زبان قلم فریاد زنند ..

در ادامه این نشست خبرنگاران سوالات خودرا درزمینه های مختلف شهری بیان داشته وبه مجموعه مدیریت شهری شورای ششم به جهت تغییر چهره شهر و اقدامات انجام شده،خداقوت گفتند.

سرکار خانم بارانی رئیس کمیسیون بانوان شورا هم ضمن تبریک روز خبرنگار از عدم تامین اعتبار لازم جهت احداث فاز دوم پارک بانوان ،سخن گفت و از خبرنگاران خواست تا این مطالبه بانوان را در طیف گسترده خبری پوشش دهند ..

میثم جهانتیغ رئیس اسبق(سال اول و دوم )و عضو شورا هم از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا از مسئولین سطح استانی و کشوری جهت کمک به شهرداری و دیگر ارگانهایی که بدلیل عدم وصول اعتبارات لازم ، زیر ساخت های شهر را با معیارهای ایده آل نمی‌توانند بسازند ، قلم فرسایی نمایند ..

در ادامه این نشست خبری ، دکتر پودینه شهردارزابل ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه و تبریک روز خبرنگار ضمن یاد شهدای خبرنگار خصوصا شهید صارمی که این روز بمناسبت شهادت این شهید گرانقدر نامگذاری گردیده ، به تک تک سؤالات مطرح شده توسط خبرنگاران پاسخ داده و گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته و همچنین برنامه های آتی شهرداری درراستای توسعه ، عمران و آبادانی شهر را ضمن انعکاس تصویری از طریق ویدئو پروژکتور به استحضار خبرنگاران رساند و اذعان داشت با توجه به رسالت خطیر اصحاب رسانه انتظار می رود تا مطالبات مردم را در خبرهایشان درج نموده و با زبان قلم از مسئولین اعتبارات لازم را برای ساختن سرزمین مادری مان مطالبه نمایند چرا که واقعا وضعیت شهر زابل با وجود تمام تلاش شبانه روزی مدیریت شهری ، درخور شهروندان ولایتمدار زابل نمی باشد .

شهردار زابل در ادامه سخنانش افزود :سعی می گردد تا پروژه های دردست اقدام شهرداری تا پایان دوره ششم به مرحله بهره برداری برسد .