روند احداث بازارچه سنتی ویژه تولیدکنندگان صنایع دستی

  • نوشته شده توسط: ravabet
  • دسته : اخبار

سرکارخانم بارانی رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر زابل دراینخصوص اظهارداشت :
باتوجه به اینکه خواهران وبردان ما در حوزه صنایع دستی در کشور زبانزد هستند، اما متاسفانه ما موفق به تهیه حداقل امکانات برای این هنرمندان نشده ایم، لذا با توجه به عدم وجود مکان مناسب جهت عرضه محصولات این بزرگواران، به همراه اعضای محترم شورای ششم و شهردار پرتلاشمان پروژه نیمه تمام و برزمین مانده مغازه های تجاری شهرداری زابل را به بازارچه صنایع دستی تغییر داده و پس از اعمال تغییرات در نقشه اولیه، ساخت و ساز در دستور کار قرار دادیم.

بتول بارانی افزود: تاکنون بخش اعظمی از کار پیش رفته است، و این بازارچه در نزدیکی میدان امیرالمومنین (پارکینگ سابق شهرداری) با نمای زیبای سنتی با بیش از ۷۰ غرفه در حال ساخت می‌باشد.

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر خاطرنشان نمود: در راستای حمایت از بانوان پرتلاش و فعالمان در حوزه صنایع دستی و کسب و کار خانگی پیگیری واگذاری نیمی از این غرفه ها را به بانوان در کمیسیون مربوطه مطرح که الحمدلله با نگاه مثبت همکارانمان مصوب شد.

ایشان در ادامه اظهارداشت: روند ساخت و ساز این بازارچه به مانند پارک بانوان با یاری خدا و همت شورای ششم و شهردار محترم در حال انجام است و تنها در بحث برق نیازمند همکاری ویژه شرکت برق می باشیم تا هرچه سریع تر بتوانیم این بازارچه را جهت استفاده عموم مردم علی الخصوص فعالین صنایع دستی آماده سازیم.