گرامیداشت روز حراست و نگهبانی توسط شورای اسلامی شهر وشهرداری زابل

  • نوشته شده توسط: ravabet
  • دسته : اخبار

بمناسبت گرامیداشت روز حراست و نگهبانی ،از مجموعه حراست فیزیکی شهرداری زابل توسط اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زابل تقدیر بعمل آمد .

آئین تقدیر از زحمات شبانه روزی مجموعه حراست فیزیکی و نگهبانان قسمت‌های مختلف شهرداری بعدازظهر شنبه ۳۱تیرماه طی جلسه ای در محل صحن شورای اسلامی شهر با حضور اعضای شورا ،شهردار ، رئیس اداره حراست شهرداری و تعدادی از نگهبانان به نمایندگی از بقیه همکاران که در پست های کاری خود مشغول انجام وظیفه بودند با اهداء لوح تقدیر و هدیه ، صورت پذیرفت ..

دراین جلسه هریک از اعضای محترم شورا ضمن عرض خداقوت به مجموعه حراست فیزیکی از آنان بعنوان بازوی امنیتی یاد نموده و در خصوص مشکلات و نیازهای موجود در نگهبانی واحدها بحث و تبادل نظرنمودند..

درادامه رئیس حراست شهرداری از توجه ویژه اعضای محترم شورا و شهردار محترم در جهت رفع و رجوع مشکلات مجموعه حراست فیزیکی شهرداری تقدیرنموده و گزارشی از اقدامات انجام شده درراستای رفاه نگهبانان در طول دوره مدیریت شورای ششم را ارائه نمودند .

سپس آقای دکتر پودینه شهردار محترم ضمن عرض خداقوت به مجموعه حراست فیزیکی و نگهبانان ضمن بررسی مسائل و درخواست‌های نگهبانان از آنان بعنوان چشمان تیزبین سازمان در جهت صیانت از حریم های خدمت یاد نموده و خاطرنشان نمود: از زحمات و رشادت های این عزیزان که همت خود رادر راستای حراست از واحد خدمتی خود در کف اخلاص نهاده و امنیت و سلامت را برای همکاران به ارمغان می‌آورند تقدیر و تشکر میگردد..

دراین جلسه ۶۰نفر از مجموعه حراست و نگهبانی شهرداری زابل مورد تقدیر قرار گرفتند.