تجلیل از پرسنل نمونه بخش های عمرانی وخدمات شهری شهرداری زابل

  • نوشته شده توسط: ravabet
  • دسته : اخبار

از پرسنل بخشهای خدمات شهری و عمرانی شهرداری زابل تجلیل بعمل آمد

کمیسیون خدمات شهری ، عمران و سلامت شورای اسلامی شهر زابل به ریاست دکترحامدشهرکی مقدم و باحضور شهردار محترم ،اعضای محترم کمیسیون، معاونین محترم عمران و خدمات شهری ،روابط عمومی شهرداری وجمعی از پرسنل محترم عمرانی و خدمات شهری ،شهرداری زابل تشکیل جلسه داد .

دراین جلسه که بعدازظهر۷ مرداد ۱۴۰۲در محل صحن جلسات شورای اسلامی شهرزابل برگزار گردید، ابتدا دکتر حامد شهرکی مقدم رئیس کمیسیون عمران ،خدمات شهری و سلامت شورای شهر ضمن خوشامدگویی به حاضرین در خصوص چگونگی انتخاب افرادی که تقدیر می شوند توضیحاتی ارائه و خاطرنشان نمود که این روند درتقدیر از پرسنل کلیه مجموعه ها که بصورت شبانه روزی دغدغه خدمت به شهروندان محترم را دارند ، اجرا خواهد شد.

سپس هریک از اعضای محترم شورا در خصوص زحمات بی منت پرسنل سختکوش شهرداری سخنان مبسوطی بیان داشته و خاطرنشان نمودند که زحمات شما عزیزان که در شرایط نامساعد جوی پای کار بوده ، باعث تغییر چهره شهر گردیده است .

در ادامه دکتر پودینه شهردار محترم ،ضمن عرض خداقوت به حاضرین در خصوص اینکه هیچ تلاشی از منظر اعضای محترم شورا و بنده نادیده گرفته نشده و سعی داریم تا در جهت رفاه و آسایش پرسنل زحمتکش گامهای مؤثری برداریم چراکه این لطف خداوند هست که به ما کمک نموده تا بتوانیم به وضعیت مالی پرسنل سروسامان بدهیم تا زحمات آنان موثرواقع گردد و می بایست قدردان این نعمت خداوند باشیم.

سپس سرکار خانم بارانی رئیس کمیسیون بانوان در خصوص برنامه ریزی جهت اعزام پرسنل شهرداری با همکاری شهردار محترم به سفر زیارتی مشهد مقدس توضیحاتی بیان نموده و اذعان داشتند هماهنگی های لازم جهت اعزام پرسنل بهمراه خانواده هایشان به مشهدمقدس صورت پذیرفته و بزودی اجرا میگردد..

درادامه این جلسه هریک از پرسنل عمران و خدمات شهر از توجه ویژه اعضای محترم شورا و شهردار محترم تقدیر و تشکر نموده و بیان داشتند که شورای ششم و شهردار محترم هویت از دست رفته پرسنل شهرداری را به آنان بازگرداندند بطوریکه در سنوات گذشته کارگر شهرداری هیچگونه ارج و منزلتی برای رفتن به حتی مغازه یا بانک ها نداشته ولی اکنون مورد توجه قرار گرفته و همگان احترام خاصی برایمان قائلند.

درپایان این جلسه به ۲۸ نفر از پرسنل عمران و خدمات شهر با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد ..