گرامیداشت روز شوراها در شهرستان زابل

  • نوشته شده توسط: ravabet
  • دسته : اخبار

آئین گرامیداشت روز شوراها در شهرستان زابل برگزار گردید

در اولین روز از هفته گرامیداشت شوراهای شهر و روستابعدازظهر  یکشنبه بمناسبت ۹ اردیبهشت ماه ، روز شوراها ، دکتر پودینه بهمراه معاونین ومدیران شهرداری زابل و سازمانهای وابسته با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرزابل دیدار نمودند.. ?دراین دیدار ابتدا جناب آقای دکتر ضابطی مسئول امور شاهد وایثارگر شورای شهر و شهرداری زابل ضمن تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه اظهار داشت : شوراهای اسلامی شهر و روستا برخواسته از رای و اراده مردم و رکن مردم سالاری هستند که جامعه را در تأثیرگذاری بر محیط ومشکلات شهری، کمک می کنند. ?سپس دکتر پوینه شهردار زابل بر اهمیت شورا و استفاده از خرد جمعی برای رفع مشکلات شهروندان و معضلات شهر تاکید و اظهارداشت : اعضای شورا منتخبان مردم و چشم امید آنان هستند که برای شناسایی، برنامه ریزی و رفع مشکلات شهر و شهروندان گردهم آمده اند و با توجه به تاثیر عمیق شورا بر روندفعالیتهای اجرایی مدیریت شهری، همواره آگاهی، توجه به نیاز ها و الویت ها، تعهد و تخصص در تصمیم گیری های شورای ششم نقش اصلی را ایفا نموده و چراغ راه مجموعه شهرداری بوده اند. ?در ادامه این دیدار آقای مهندس جهان تیغ رئیس شورای اسلامی شهرزابل با تشکر و قدردانی از همکاری و تلاش های بی وقفه شهردار کوشا و‌ مجموعه شهرداری وسازمان ها ی تابعه ، ازمجموعه شهرداری زابل خواست با تلاش بیش از پیش و برنامه ریزی مدون به دنبال زیباسازی و تغییر چهره شهر تا رسیدن به شرایط مطلوب باشند. ?همچنین ایشان بیان داشت : اعضای شورای اسلامی شهر خادمین مردم هستند که با رای مستقیم آنها پای در عرصه خدمت گذاری نهاده اند و‌ با توجه به مشکلات شهری موجود ، تمام تلاش مان بر این است که تحولی محسوس در شهر ایجاد شود و از شهروندان گرامی نیز تقاضا داریم

در این خصوص همکاری و همیاری لازم را با شهرداری و خادمان خویش در شورای اسلامی شهر داشته باشند.

 

همچنین مهندس ملاشاهی فرماندار زابل هم در شامگاه ۹ اردیبهشت جهت تبریک روز شوراها به دیدار اعضای شورای اسلامی شهرزابل رفتند.

ملاشاهی سرپرست معاونت محترم استاندار و فرمانداری ویژه زابل بهمراه آقای سرابندی معاون برنامه ریزی و سرکار خانم معین افشار معاون امور عمرانی فرمانداری با اعضای شورای اسلامی شهرزابل بمناسبت روز شوراها.. ?این دیدار که شامگاه ۹اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل صحن شورای اسلامی شهرزابل صورت پذیرفت، جناب آقای ملاشاهی ضمن تبریک روزشوراها به اعضای شورای اسلامی شهرزابل اظهار داشت : وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق بوده و دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است . ?ملاشاهی همچنین افزود : در سایه این خصوصیت ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می رسد و آینده روشنی برای آن رقم می خورد.لذا امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با مجموعه شورا و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهر انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم..