دیدار اعضای شورای شهر با خانواده شهیدان میرزایی و سارانی

  • نوشته شده توسط: ravabet
  • دسته : اخبار

درراستای تکریم مادران و همسران شهدا ؛ اعضای شورای شهر با خانواده شهیدان غلامرضا ومحمدعلی میرزایی و شهید صفر سارانی دیدار نمودند.

اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار زابل باخانواده معززشهیدصفرسارانی درسالگرد شهادت این شهیدگرانقدر دیدار نمودند.

-شهیدصفرسارانی برای دفاع ازآرمان های مقدس نظام اسلامی عضوسپاه پاسداران ودر لشکر۴۱ثارالله خدمت راآغاز کردو در جبهه به شکارچی تانک معروف بود و دراین امر مهارت فوق العاده ای داشت، پس ازماه ها مجاهدت سرانجام درعملیات کربلای۵ درنوزدهم دی ماه سال ۶۵ به همراه فرمانده دلاورش شهید میرحسینی در شلمچه به مقام شهادت نایل گشت.

-درسالروز شهادت شهدای عملیات کربلای ۵ که سردار شهید صفر سارانی هم در این عملیات به درجه رفیع شهادت نایل گردیدند،اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زابل بعدازظهر ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ضمن حضور درمنزل شهید والامقام سردارصفرسارانی ضمن دلجویی و تکریم خانواده معزز این شهیدوالامقام ،یاد و خاطره رشادت های ایشان را که درچنین روزی شهد شیرین شهادت را نوشیدند،گرامی داشتند.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار زابل باخانواده معظم شهیدان والامقام غلامرضا ومحمدعلی میرزایی هم دیدار نمودند
-شهیدمحمدعلی میرزایی درجبهه درسال ۱۳۶۳ درحالی که دستش به شدت مجروح و بی حس شده بود ،در عملیات والفجر ۴ شرکت ودر این عملیات برادر بزرگترش ( غلامرضا ) نیز به عنوان تخریب چی شرکت می کند ،محمد علی درگیرودارجنگ یکباره جنازه به خون غلطان برادرش را درجمع شهدا می بیند.و از اینکه برادرش زود تر از او به فیض شهادت نایل آمده غبطه می خورد و می گوید:«بار خدایا غلامرضا برادر بزرگ من بوده و دیرتر از من وارد میدان های جنگ شده ،اماازمن سبقت گرفته و زود تر از من به لقاالله پیوسته است.
شهید محمدعلی میرزایی در عملیات بدر بعد از زخمی شدن درآبهای هور العظیم به شهادت رسیدند و جنازه پاکش بر جای ماند
-اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زابل بعدازظهر ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ضمن حضور در میان خانواده شهیدان غلامرضا و محمدعلی میرزایی ،ضمن دلجویی و تکریم خانواده معزز این شهیدان والامقام ،یاد و خاطره رشادت های آن عزیزان را گرامی داشتند.

-شهدایی که اگر رشادت های آنان نبودما امروز در حریمی امن ،زندگی نمی کردیم .