نشست متفاوت نماینده جوان سیستان با اعضای شورای شهر زابل

  • نوشته شده توسط: ravabet
  • دسته : اخبار

مدیران و مسئولان شورای شهر و شهرداری زابل، نشست متفاوتی را با حضور نماینده جوان مردم سیستان تجربه کردند.

در این جلسه، از صحبت های تکراری و سخنرانی های گزارشی متداول خبری نبود، بلکه این بار مشکلات و مسائل شهری، بطور جد و شفاف طرح و بلافاصله نیز توسط نماینده جوان با پیگیری تلفنی و ارتباط با مقامات کشوری و استانی از درون جلسه، رفع و بهبودی هرچه زودتر مشکلات و موانع پیشرفت شهری و رفاه مردم خواسته شد.

در این جلسه مشکلات و پروژه های در حال اجرای شهر زابل مطرح‌ گردید، یکی از این پروژه ها بهسازی ورودی های شهر زابل از سمت زاهدان و نهبندان و کمربندی آیت الله سیستانی بود که در حال حاضر و با پیگیری دکتر سرگزی اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است و در حال اجرا می باشد.

در ادامه جلسه مسئله آسفالت معابر، کمبود و تعمیر ماشین آلات مطرح شد که دکتر سرگزی خبر از پیگیری و اختصاص ۳۰ میلیارد تومان بودجه به این بخش داد و گفت: نهضت بزرگ آسفالت اتفاقی بزرگ در زابل می باشد که طی آن آسفالت معابر اصلی شهر زابل با کمک بنیاد مستضعفان بصورت فاز فاز انجام خواهد گرفت.

سرگزی تاکید کرد : ابتدا مصالح برای یک یا دو محور در اختیار شهرداری قرار داده می شود پس از نظارت شورای شهر و تایید نماینده فاز بعدی شروع خواهد شد.

وی در ادامه در تماس تلفنی با متولیان امر در وزارت کشور مقدمات اختصاص یک میلیارد تومان جهت تعمیر ماشین آلات شهرداری زابل را فراهم آورد .

همچنین نماینده جوان مردم شریف سیستان از رایزنی و موافقت اولیه برای سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی هلدینگ شستا در بخش انرژی های نو و تجدید پذیر در سیستان خبرداد.

امید است همه مسئولین در هر پست و مقامی متفاوت از هر زمان دیگر با تعامل و پیگیری جدی در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.