اعضای شورای اسلامی شهر هفته بسیج را گرامی داشتند.

  • نوشته شده توسط: ravabet
  • دسته : اخبار

اعضای شورای اسلامی شهر در پیامی هفته بسیج را تبریک گفتند :

متن پیام بشرح ذیل میباشد:

فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک عرض می نمائیم.

حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.

در دوران نوپایی و نورسی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات غرب و شرق قرار گرفت ، جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) و پوینده و رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به چه سان نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود امضا کردند و بر آن صحه نهادند.

خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، اینک اندیشه‌ای فراگیر و گسترده در ایران عزیز اسلامی است.

اینجانبان ،ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته، از درگاه خداوند متعال برای میهن عزیزمان سربلندی و سرافرازی و برای آحاد مردم قدرشناس کشور و به ویژه بسیجیان گرانقدر ،سلامتی و صحت مسألت داریم.

مهدی سرگلزایی – رئیس شورای اسلامی شهرزابل

همچنین بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زابل بهمراه معاونین وجمعی از مدیران واحدهاو سازمانهای وابسته به شهرداری زابل با سرهنگ پاسدار موسی سنچولی فرماندهی محترم ناحیه مقاومت  بسیج سپاه پاسداران شهرستان زابل ،دیدار نمودند..

در این دیدار سرهنگ پاسدار سنچولی اظهارداشت: بسیج امروز به یک مکتب تبدیل شده است.وی افزود: مکتب بسیج برگرفته از استقلال خواهی و آزادی طلبی است که از نهضت عاشورایی نشأت گرفته است.

سنچولی بیان کرد: بسیج تشکیل شده است تا برای صدای مظلومان و آزادی خواهان جهان بپاخیزد و ریشه ظلم را بسوزاند.