دیدار فرماندار شهرستان زابل با اعضای شورای اسلامی شهر بمناسبت روز شوراها

  • نوشته شده توسط: ravabet
  • دسته : اخبار

صبح  یکشنبه بمناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها فرماندار شهرستان زابل با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زابل دیدار نمودند..

?فرماندار شهرستان زابل ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و گرامی داشت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها اظهار داشت : شوراهای اسلامی شهر و روستا برخواسته از رای و اراده مردم و رکن مردم سالاری هستند که جامعه را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی مردم کمک می کنند.

?غلامرضا گنجی بر اهمیت شورا و استفاده از خرد جمعی برای رفع مشکلات شهروندان و معضلات شهر تاکید کرد و گفت: اعضای شورا منتخبان مردم و چشم امید آنات هستند که برای شناسایی، برنامه ریزی و رفع مشکلات شهر و شهروندان گردهم آمده اند و با توجه به تاثیر عمیق شورا بر روند اجرایی مدیریت شهری، لازم است آگاهی، توجه به نیاز ها و الویت ها، تعهد و تخصص در تصمیم گیری های شورا نقش اصلی را ایفا کند.

?معاونت استاندار سیستان بلوچستان اشاره ای هم به معضلات ترافیکی شهرستان زابل داشت و خاطر نشان کرد : تبدیل میدان کارگر به چهارراه و حذف میادینی که باعث ایجاد ترافیک می شوند و تغییر آنها به چهارراه ها باعث خواهد شد که معضل ترافیک در شهرکاهش یابد.

?فرماندار شهرستان زابل احداث بلوار و روشنایی بلوار شهید نوری را یکی از خواسته ها و دغدغه های بحق مردم برشمرد که موجبات کاهش چشمگیر حوادث در این بلوار را به همراه داشته است و تصریح کرد : فاز اول این پروژه با پی گیرهای صورت گرفته تا مقابل بیمارستان امیر المومنین علی (ع) صورت پذیرفته و شهرداری باید برای احداث میدان رستم تعجیل و نیز ساخت مجسمه ای متناسب با عظمت و جایگاه رستم جهت نصب در این میدان را از هم اکنون در دستور کار قرار دهد .

?رئیس شورای اداری شهرستان زابل با تشکر و قدردانی از همکاری و تلاش های بی وقفه اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه کارکنان ، سازمان ها و واحدهای تابعه شهرداری بویژه سازمان آتش نشانی در مبارزه با بیماری کرونا ویروس ، از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زابل خواست با تلاش بیش از پیش و برنامه ریزی مدون به دنبال زیباسازی و تغییر چهره شهر به شرایط مطلوب باشند.

?احمد میر رئیس شورای اسلامی شهر زابل نیز در این دیدار به بیان شرح گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و بیان داشت : اعضای شورای اسلامی شهر خادمین مردم هستند که با رای مستقیم آنها پای در عرصه خدمت گذاری نهاده اند.

?وی افزود : در سال جاری با توجه به مشکلات ، کمبود منابع مالی و ماشین آلات و تجهیزات ، تمام تلاش مان بر این است که تحولی محسوس در شهر ایجاد شود و از شهروندان گرامی نیز تقاضا داریم در این خصوص همکاری و همیاری لازم را با شهرداری و خادمان خویش در شورای اسلامی شهر داشته باشند.