پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهرزابل بمناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)

  • نوشته شده توسط: ravabet
  • دسته : اخبار

اعضای شورای اسلامی شهر زابل طی پیامی فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر ؛ میلاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی و هفته گرامیداشت مقام زن را تبریک گفتند

متن کامل پیام  به شرح زیر است:

 

واپسین روزهای سال ۱۳۹۷ در آستانه فرارسیدن سال نو، معطر به شمیم ولادت بانوی بزرگواری است که سیره و اخلاق ایشان الگوی بی‌بدیلی در عرصه زندگی، سیاست و جامعه به ویژه برای دختران، بانوان و مادران جهان ؛ایران اسلامی و داالولایه سیستان می باشد.

بیستم جمادی‌الثانی یا ۷ اسفندماه ۹۷ سالروز ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا (س)، تلفیق گرانبهایی از تجلی نور نبوی و تلالو درخشان ولایت و تابندگی امامت است که تاسی به آن حضرت و سلاله مطهر ایشان زمینه حرکت در مسیر پاک هدایت را رقم خواهد زد. چنین روز با برکتی با ولادت فرزندی از سلاله پاک دخت نبی مکرم اسلام مقارن شده است؛ امام خمینی (ره) که با احیا اسلام ناب محمدی(ص) انقلابی را به ثمر رساند که ندای آن امروز لرزه براندام مستکبران جهان انداخته و امتداد مسیر آن از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز بیداری اسلامی در جهان شده است.

به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بانوان، زنان و مادران ایران اسلامی با تمسک به حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوبرداری از ایشان در تمامی عرصه‌ها به ویژه ولایتمداری،  حضور باارزش این قشر در عرصه جامعه نقش موثری را ایفا مینماید.

اینجانبان منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرزابل؛ سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ؛ روز زن و مقام شامخ مادر و همچنین میلاد رهبرفقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به همه مادران و زنان  مسلمان و رهرو راه حضرت فاطمه زهرا(س) خصوصا زنان ومادران نجیب و صبور دارالولایه سیستان ؛تبریک و شادباش می‌گوییم.

 

احمد میر – رئیس شورای اسلامی شهرزابل

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید :