تجلیل از خبرنگاران شهرستان زابل بمناسبت روزخبرنگار

  • نوشته شده توسط: ravabet
  • دسته : دسته‌بندی نشده

تجلیل ازاصحاب رسانه شهرستان زابل توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری زابل .

-آئین تجلیل از اصحاب رسانه و دومین نشست خبری در یکساله اخیر، صبح امروز۱۴۰۱/۵/۲۶ در محل سالن جلسات شهرداری زابل برگزار گردید .

?دراین نشست میثم جهانتیغ رئیس شورای اسلامی شهرزابل ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و ارائه گزارش عملکرد شورای ششم دریکسال اخیر ،بیان داشت :خبرنگاران نسبت به بقیه مردم حساسیت بیشتری به جریانات پیش روی جامعه و منطقه خود نشان میدهند و این نشان از جایگاه والای رسانه است که رسالت انبیا را در پیش می گیرند و صدای مردم هستند ایشان همچنین افزود مدیران قوی و فعال باید از حضور خبرنگاران در کنارشان استقبال کنند.

?در ادامه این نشست دکتر پودینه شهردار زابل نیزضمن عرض تبریک روز خبرنگار و ارائه گزارش عملکرد شهرداری زابل در سه بخش :عمرانی،خدمات شهری و فرهنگی اظهار داشت : امروز جایگاه رسانه از اهمیت والایی برخوردار است لذا.ما با توجه به مشکلات موجود در زابل دست نیاز به سمت رسانه ها دراز نموده تا با همراهی اصحاب رسانه در بخش فرهنگی که یکی از مشکلات بزرگ منطقه ماست بتوانیم محیط شهری در خور شهروندان متمدن شهرزابل بسازیم وبا مشارکت شهروندان محترم خصوصا درراستای رعایت حقوق شهروندی و فرهنگ شهرنشینی ، شهری پویا داشته باشیم .

?شهردار زابل از رسانه ها خواست همانطور که مشکلات را به تصویر می کشند ،اقدامات انجام شده و زیبایی های شهرمان را نیز به تصویر کشیده و امید را در اخبار خود انتشار دهند.

?در ادامه این نشست ، گزارش فعالیتهای یکساله شهرداری زابل بصورت تصویری و مستند از طریق ویدئو پروژکتور به سمع و نظر خبرنگاران محترم رسید تا نسبت به انتشار آن اقدام نمایند ..

?سپس سوالاتی توسط خبرنگاران محترم مطرح که توسط رئیس محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم زابل بصورت مستند پاسخ داده شد..

?در پایان این نشست چندساعته، هدیه در نظر گرفته شده توسط مدیران شهری به خبرنگاران اهداء گردید.

?پس از اتمام این نشست از فعالیتهای انجام شده در طول یکسال و پروژه های دردست اقدام شهرداری زابل ، بازدید میدانی بعمل آمد..