پیام تقدیر وتشکر اعضای شورای اسلامی شهر از دکتر سرگزی نماینده مردم سیستان در مجلس

  • نوشته شده توسط: ravabet
  • دسته : دسته‌بندی نشده

متن پیام تقدیر و تشکر اعضای شورای اسلامی شهر درپی تلاش وپیگیری های دکترسرگزی نماینده محترم مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی درراستای بهبود ورودی شهر زابل

«بسمه تعالي»

سپاس يگانه معبود هستي كه بر ما منت نهاد تا شاهد تلاش انسانهايي از جنس مردم باشيم كه در راه خدمت به مردم و اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سر از پا نشناخته و استوار و با نشاط گام برمي دارند.

اندیشه و تلاش خدمت گذاران صدیق عمران و آبادانی دارالولایه سیستان، هیچ گاه از یاد ها نخواهد رفت.

جناب آقای دکترمحمد سرگزی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زابل ،مدت هاست که شاهد خدمات ارزشمند حضرتعالی جهت توسعه پرشتاب وضعیت شهری سیستان، هستند .

اگر چه در شرایط سخت و تنگناهای شدید، مالی بسیاری از پروژه ها ی عمرانـی متوقف گردیده بود اما خداونـد را شــاکریم که با درایـت ، تدابــیر و اقدامات شجاعانه جنابعالی شاهد تعامل فی مابین ادارات در راستای رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه های عمرانی ، فرهنگی ، تفریحی و خدماتی در سیستان می باشیم که درحال حاضر هم با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زابل عملیات اجرایی آسفالت در ورودی شهر زابل آغاز و در دست اقدام میباشد.

بدون تردید توسعه و آبادانی سیستان مرهون همدلی،وحدت رویه وهمکاری کلیه ادارات و دستگاههای دولتی برای حل مشکلات شهروندان صبور و فهیم دارالولایه، میباشد .