مراسم گرامیداشت روز کارگر در شهرستان زابل برگزار شد

  • نوشته شده توسط: modirsite
  • دسته : اخبار

مراسم ویژه روز کارگر ،صبح روز پنجشنبه ۹۸/۲/۱۲ در دومین روز از هفته گرامیداشت کار وکارگر؛ با حضور مهندس گنجی ،معاونت استاندار وفرماندار ویژه شهرستان زابل،اعضای شورای اسلامی شهر ،شهردار،مدیران و پرسنل سازمانهای تابعه شهرداری زابل،رئیس و مدیران اداره تعاون ،کار ورفاه اجتماعی و جمع کثیری از پرسنل کارگری ، درمحل سالن اجتماعات شهرداری زابل برگزار شد.
در این مراسم شهردار زابل در خصوص نقش و جایگاه ارزشمند کارگران با عنایت به شعار سال (رونق تولید) سخنان تاثیرگذاری بیان نموده که باعث تقویت روحیه کار وتلاش درکارگران گردید، همچنین ایشان با توجه به موقعیت حساس مملکت در سال جاری، اظهار امیدواری کرد که بتواند برنامه های آتی شهرداری را با توجه به بودجه پیش بینی شده و همکاری شورای اسلامی شهر زابل و با همت پرسنل سخت کوش و پرتلاش شهرداری زابل ؛ محقق نماید.
احمد میر رئیس شورای اسلامی شهر زابل نیز طی سخنانی با تبریک این روز آرزوی امیدواری کرد که با تلاش و وحدت رویه فی مابین شهروندان محترم و پرسنل تلاشگر، شهرداری بتواند عیدی امسال که در زمره مطالبات پرسنل هست، را هرچه زودتر به حساب این عزیزان واریز کند.

رئیس اداره کار ؛ تعاون و رفاه اجتماعی هم با تبریک روز کارگر به پرسنل کارگری در خصوص اهمیت تلاش کارگران در پیشرفت برنامه های شهرداری و دیگر ادارات و کارگاهها سخنان مبسوطی بیان داشتند.

در پایان این مراسم از پرسنل کارگری بنحو شایسته ای توسط مسئولین تجلیل بعمل آمد.

دیدگاه خود را بیان کنید :